twitter?

Gün geçmiyorki yeni bişey çıkmasın (tamam yeni değil ama bizde yeni yaygınlaşıyor)
facebook yavaş yavaş son demlerini yaşarken, her yerde twitter lafı geçer oldu...
Neymiş; o an ne yapıyorsan onu yazıyormuşsun seni izleyenlerin haberi oluyormuş.Pek bi anlam veremedim doğrusu, bunun şimdi msn'den veya facebooktan ne farkı var o zaman?? Biri bana anlatsın !

3 yorum:

Digital Kelebek dedi ki...

Efenim aslında aman aman bişe değil..
Ama işte belli bir grubunuz varsa kendi aranıza webden veya telefonunuzdan o anki durumunuzu belirtebiliyorsunuz..
Biz bloggerlar da oradayız.. çokuz..

Üye olursanız friendfeed e de olun.. asıl patlama orada:)

Xenophilius dedi ki...

Twiiter eski moda tarz kıayfetlerin toplanıp yeniden satılması değilmi?Twitter mazaları yok mu?ben öyle bişi hatırlıyorum...:)Yanlışsam düzeltin:)

Itır Arayıcı dedi ki...

Benim hala 1 numaram msn!Özellike gurbet ellerde iken en sıkı dostumdu .Nasıl ihanet edebilirim ki!!!:)))