Mim

Sevgili Prettycool'un mimi : Erkek olsan neler yapardın ve yapmazdın.Cevaplar:
Yapacaklarım :
1-İlk yapacağım şey kariyer yapıp iyi para kazanmak olurdu(eğitim)
2-Süs güzeli değil, doğal güzel olan, masum bir kıza aşık olur,tavlar ve evlenirdim
3-İyi bir aile babası olur,güçlü bir erkek imajı yaratırdım
4-Kel ve göbekli klasik bir türk erkeği olmamak için ne gerekiyorsa yapardım
5-Modayı takip eder,erkeklerinde çok güzel giyinebildiğini kanıtlardım
yapmayacaklarım :
1-Aylaklık,tembellik yapmaz boş bir adam olmazdım
2-Çapkınlık ve zina yapmazdım
3-Askerlikten kaçmazdım
4-Yere tükürmek,geğirmek gibi hareketler sergilemezdim(iğrençler)
5-Eşimi aldatmazdım

malla'yı mimliyorum :)

not:Çantamın içindekiler miminde fotoğraf makinesi beklediğim için gecikme oldu.

2 yorum:

lale kunt dedi ki...

ne komik bi mimmiş bu böyle, çok eğlendim okurken :)

Malla dedi ki...

Bu mim çok güsell.Yapıcam zaman zaman erkek olmak istemiştim.Şu anda birden heyecanlandım.