Kokteyl


5 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

bizde bir kokteyl kitabı var ( e koccım eskiden barmen olunca ) :) ilgeniyorsan istediğin kokteylleri yazabilirim sana.

moda tasarım stil dedi ki...

ayça'cım kokteylleri seviyorum evet..özellikle fındık şurubunu merak ediyorum :)
nerden temin edilir biliomusunuz? :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

ben sorayım canım, cevap alınca sana yazayım :) pek çok şurup türkiye'de kolay bulunmuyordu eskiden. şimdilerde nasıldır bilmiyorum. yazıcam ben sana :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

canım merhaba, fındık şurubunu ya da diğer şurupları ya tahtakale'de kuru kahveci'nin sokağında bulabilirmişsin. ya da cevizlibağ'da Maxi Market var, orada eskiden bulunuyormuş. umarım işine yarar yazdıklarım :) iyi hafta sonları.

moda tasarım stil dedi ki...

bilgiler için çok sağol ayçacım..yolum düştüğü zaman ilk oralara bakarım :)
sanada iyi haftasonları ....