Mim : En sevdiğim .....

Sevgili pinksugarr beni mimlemiş,işte cevaplarım..
En sevdiğim film : The notebook
Image and video hosting by TinyPic
Aşk anca bu kadar güzel anlatılırdı heralde...

En sevdiğim yönetmen : 21 GRAM,BABEL,The Burning Plain gibi çekim tekniği açısından farklı filmlere imza atan Alejandro González Iñárritu ' yu çok beğeniyorum.

En sevdiğim kitap: En sevdiğim 3 kitap var; birincisi güncel bestseller bir kitap Olasılıksız ,
Image and video hosting by TinyPic
Diğeri dünya klasiklerinden Dostoyevski Ezilenler, sonuncusu ise Türkçe bir eser
''İskender Pala-Babilde ölüm istnabulda aşk'' bir edebiyatçı olarak es geçemediğim bir kitap....

En sevdiğim ressam : Pop art seven biri olarak tabiki Roy Lichtenstein
Image and video hosting by TinyPic
Son zamanlarda Francoise Nielly 'de dikkatimi çekiyor...

En sevdiğim resim : Roy Lichtenstein 'ın bütün resimleri...

En sevdiğim fotoğraf: Henüz yok ama sevdiğim kişi ve benim bir resmim olacak çekilince...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

notebook benim de favori filmimdir :)

Adsız dedi ki...

ödül+mim seni bekliyor :) bloğuma bekliyorum.

clementine dedi ki...

notebook gerçekten çok güzel bir film, ben de çok beğenmiştim

missfrizzy dedi ki...

notebook izlediğim en güzel aşk filmi,eski türk filmleri tadında bir hollywood filmi:)