Yiyecek Tiyoları

Image and video hosting by TinyPic
*Zeytin tabağını yeşil biber ve baharatlarla zenginleştirebilirsiniz...
*Maydanoz sapı veya salatalık kabuğu gibi sebzelerden yemeğe hediye paketi görünümü verip cici bir sunum yaratabilirsiniz...
*Tavuk sote gibi sıvısı olmayan yiyecekleri lavaş arasında servis yapabilirsiniz...
*Yazlık soğuk içecek bardaklarının yanına yıldız veya kalp gibi şekiller verdiğiniz meyveleri yerleştirebilirsiniz...
*Dondurmayı kağıt helva, karemel yada çikolata sosla servis yapabilirsiniz...
*Tatlı hamuru(kurabiye) açıp içine meyve sosu(pişirilmiş meyve)yerleştirerek pizza gibi pişirip servis yapabilirsiniz(meyve pizzası diye bir tanım varmı bilmiyorum ben uydurdum çünkü :)
Umarım bilgiler fikir vermiştir hanımlar sizde eklemek istediklerinizi paylaşabilirsiniz...
resimler:sherigiblin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi enfes gorunuyor !

ama ufak bilgi; o zeytin salatasi degil kirmizi turde kucuk cins patateslerle yapilan bir tur salata-o yesilliklerde yesil biber degil-kuskonmaz-zeytinyagi ve limonla enfes oluyor-herkese tavsiye ederim.

moda tasarım stil dedi ki...

Salıncakta iki kişi- doğrudur.. :)

Ben resimleri görsel olarak fikir versin diye koydum ,,, zeytin ve biber zannettim..:)
o salatayı bilmiyorum ama zeytin ve yeşil biber ikiliside güzel ;)
sevgiler...